BUAT DUIT DENGAN MOBILE SPA

Di mana ada WANITA, di situ ada PELUANG & WANG.

Assalammulaikum wbt..Apa khabar?? Okey, kali ni kak ziema nak bincangkn APA NAK BUAT SELEPAS SPM.?? Topik yang agak cliche mungkin. Walupun begitu, boleh di katakn penting juga sebenarnaya.

Sementara nak tunggu keputusan SPM keluar, adik2 rasa nak buat apa.? Tak kan nak duduk rumah je kot.? At least buat lah something yang menguntungkan yang ada income. Dari situ, adik2 dapat tolong ringankan parents. Sekurang-kurangnya dengan income yang dapat tu nanti boleh buat simpanan untuk sambung belajar dan beli keperluan adik2. Tak kan masih nak bergantung dengan parents. ? Ni lah masa untuk adik 2 bantu parents.

So,cara mudah nak dapat duit iaitu dengan berkerja @ buat business. Tentu adik2 fikir , kalau aku nak kerja..aku nak kerja apa.? Nanti kerja nak kena masuk awal lah..balik petang..dah macam sekolah je. Ishhh...boring lah macam tu kan.? Kalau aku business hari2 dapat duit. Nampak tak kat situ..HARI2 DAPAT DUIT..? Ikut suka hati nak start business pukul berapa..habis pukul berapa.. sendiri uruskan masa. Pengurusan masa atas diri sendiri.

Adik 2 tentu suka dengan kecantikan kan.? Tipu lah kalau adik2 tak suka cantik. Semua orang perempuan suka dengan kecantikan. Kecantikan dan wanita tak dapat dipisahkn. Macam lagu Seiring dan sejalan. Kesihatan pun penting juga..Kalau kita tak sihat, macam mana nak terserlah kecantikan kita.? Ni mesti adik 2 fikir, kak ziema ni dah kenapa.? Tadi cerita lepas SPM nak buat apa? Sekarang bab kecantikan dengan kesihatan.? Relax dik..tarik nafas..hembus. Adik tutup mata and imagine yang adik berada di SPA 5 bintang. Okey...dapat kan.? Seronok tak kalau adik 2 dapat pergi SPA @ adik2 ada SPA atas nama sendiri.?? Seronok tak kalau adik jadi beautician.? Cantikkn orang.. Macam kak ziema, kak ziema suka tengok orang cantik..kulit cantik. Mesti nak tahu macam mana dorang jaga kulit dorang..

Okey lah, straight to the point. Adik2 pernah tak dengar SPA SHAKLEE.?? Sebelum kak ziema nak cerita lebih lanjut lagi, kak ziema nak kenalkan pengasas konsep SPA BERGERAK ( MOBILE SPA) iaitu Master Ainul Shahrazad.

Beliau berpengalaman luas dalam membimbing pengusaha mobile spa secara online dan offline . Membimbing lebih 300 pengusaha MOBILE SPA bagi menjalankan perniagaan dengan penuh amanah dan bertanggungjawab. Beliau juga pemilik penuh The Walking Beauty Project juga pakar dalam kecantikan luaran dan dalaman.

SPA SHAKLEE..?? APA TU.??

Spa bergerak SHAKLEE yang direka khas untuk membantu golongan wanita yang tercari-cari sebuah perniagaan sampingan mudah , ringkas & menarik dan dalam masa yang sama mampu memberi pulangan yang luar biasa. Untuk pengetahuan adik2 lah kan, dalam SPA SHAKLEE untuk buat rawatan muka,badan,kaki dan tangan  ke atas client... skincare, scrub dan masker kami gunakan adalah dari produk SHAKLEE. That's why lah di panggil SPA SHAKLEE. Antara produk dalam SPA SHAKLEE iaitu.. YOUTH SKINCARE, ALFAFA COMPLEX , VitC PLUS, VitE COMPLEX dan ESP. Semua produk ni bagus untuk skin kita. Dannnnn jangan tak tahu setiap produk yang kak ziema nyatakan tu semua boleh dimakan kecuali YOUTH lah. So, adik2 tak perlu risau kalau apply kt muka tak akan ada side affection..lagi kulit adik2 bertambah cantik adalah.. Suka ke suka.?Ni kak ziema share gambar produk yg kami guna dlm SPA SHAKLEE.









Adik2 tak perlu risau sebab SPA SHAKLEE ni satu business yang sangat mudah. Kenapa ia mudah.? Adik lah bos, adik lah perkerja sebab semua adik yang uruskan. Adik2 tak perlu risau business ni mudah di bina, flexible & risiko untuk gagal terlalu rendah. Hasil keuntungan lebih besar kerana tidak perlu sewa kedai & upah perkerja. Dalam SPA SHAKLEE, adik2 akan diajar income 5 penjuru. Nampak tak 5 penjuru dik oiii..!! Untung ke untung.? Zaman kak ziema dulu tak de macam ni . Korang kira memang untung sesangat. Sekarang zaman teknologi, senang mudah untuk jalankan business SPA SHAKLEE. Permintaan cukup-cukup tinggi. Kenapa.?? Di mana ada WANITA, di situ ada PELUANG & WANG, kerana kecantikan dan wanita tak dapat dipisahkan bagaikan irama dan lagu. Kecantikan adalah hak milik setiap wanita..kerana diri mu begitu berharga.

Ada yang beranggapan buat apa nak tahu semua ni.? Terpulanglah kat adik2 lah, kak ziema cuba bagi jalan. Sekali adik2 dah melangkah dalam SPA SHAKLEE ni confirm kak ziema cakap adik2 tak kan menyesal. Lagi adik2 seronok susun strategi untuk dapat income besar. Alih-alih, adik2 dapat peluang melancong ke luar negara. Seronok kan.?

Carilah sebanyak mana peluang untuk korang manfaatkan sepanjang cuti korang after SPM ni. So far ni je entry kak ziema kali ni.(kekeringan idea..hahaha.) pape nanti kalau tetiba ai teringat ai tambah.

ZiemaMobileSpa

Www.wasap.my/60125860868





Comments